Thursday, April 29, 2010

Bachelor thesis developing process/Bachelor under udvikling

Finally I have something to show again... After a long initiation fase in my bachelor thesis (also interrupted by a Study trip to Damascus) those small tactile experiments are popping up. My theme is time and business and I want to make a tactile, calendar-like tool which can discuss the Busy Man's perception of time. Ambitious?!


Så sker der noget på bloggen igen... Efter en lang opstartsfase i min bachelor (også afbrudt af en Damaskusrejse) er der begyndt at dukke disse små taktile forsøg op... Her er vist et udpluk.
Mit emne er tid og travlhed, og jeg skal lave et taktilt, kalenderlignende redskab, der kan diskutere det travle menneskes tidsopfattelse. Sagt på en anden måde: Et eller en serie af fysiske objekter, som det travle menneske kan interagere med og dermed stoppe op og tænke over tid. Og ja, jeg har helt selv kastet mig ud i det her... jeg håber at man får point for at vælge et emne, der fører ud hvor man ikke kan bunde... og at jeg finder fast grund inden aflevering ;)

Wasted-time-collector.
Spildtidsopsamler.






















No comments:

Post a Comment